desktop publishing – publikowanie zza biurka)

druk cyfrowy etykiet

DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Naklejki reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

druk cyfrowy etykiet


Naklejki reklamowe są nadal popularną formą reklamy. Sprawiają one, że klienci dowiadują się o usługach danego przedsiębiorstwa i mają szansę uzyskania tego, czego chcą – czyli produktu spełniającego ich oczekiwania. W tym wszystkim naklejki reklamowe są bardzo pomocne, w tym wszystkim naklejki reklamowe pomagają w ogromnym zakresie. Warto mieć tego świadomość i zrobić wszystko aby takie naklejki reklamowe posiadać. Trzeba mieć bowiem świadomość, że dzisiejsza reklama to nie tylko internet jak mogłoby się wydawać patrząc na to co dzieje się i jak rozwija się marketing internetowy – na przykład reklama na Facebooku, Youtube czy na Instagramie.




DTP , encyklopedyczna definicja

Dawniej przygotowanie do druku nazywano przygotowalnią lub procesami przygotowawczymi (kierunek w szkole poligraficznej nosi tę nazwę do dziś) i zasadniczo obejmowało skład ręczny (wykonywany w zecerni) i montaż (w montażowni), zakończony przygotowaniem materiałów dla drukarni w naświetlarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Dodane: 12-04-2019 23:06

Widok do druku:

druk cyfrowy etykiet